Prohlídka

Hezké uživatelské prostředí

Mautic je intuitivní a neuvěřitelně snadno použitelný.

Mautic je Open Source

Mautic byl vytvořen jako GPL a můžete jej používat zcela zdarma.

Nainstalujte si jej na svůj server

Nainstalujte si Mautic na svůj server a svá data máte plně pod kontrolou.

Integrace s jinými aplikacemi

Mautic je možné rozšířit či propojit s mnoha dalšími aplikacemi.

Prostředí aplikace

Podívejte se na hezké a intuitivní prostředí Mauticu. Levé menu vám umožní rychlé zvolení funkcí, které požadujete. Seznamy kontaktů/leadů lze snadno importovat z jiných systémů a aplikací. U jednotlivých kontaktů/leadů si všimněte barevného pruhu v horní části, který vám na první pohled prozradí, ve které fázi se kontakt/lead nachází. Kontakty/Leady si můžete zobrazit na obrazovce buď jako karty nebo jako tabulku.

Jeden snímek obrazovky vám samozřejmě nemůže prozradit vše, co Mautic v sobě skrývá. Pokud jste připraveni vidět více z úžasného uživatelského rozhraní, které dělá z Mauticu tak intuitivní a uživatelsky přívětivou platformu, pak si jednoduše stáhněte nejnovější verzi.

Jednotlivé funkce a vlastnosti

Sledování návštěv (tracking kontaktů/leadů) a péče o ně

Mautic díky hloubkovému a detailnímu sledování kontaktů/leadů,  spolu s výkonnými nástroji pro následnou komunikaci a péči, poskytuje uživatelům vše, co potřebují pro organizaci a řízení marketingových kampaní.

Díky trackování kontaktů/leadů  můžete sledovat aktivity jako jsou např. zobrazení stránek, čas na nich strávený a jiné další specifické zájmy návštěvníků webu.

Marketingová kampaň & funkce pro automatické úpravy jejího průběhu

Automatická úprava akcí, zapojení nových prvků a korekce detailů v rámci spuštěné kampaně, jsou velice důležité pro každý online marketing.

Mautic obsahuje funkce pro flexibilní, snadno použitelné řízení kampaní a pro tvorbu pravidel, které budou automaticky upravovat kampaň v závislosti na interakcích, které kontakt/lead vykonal či nevykonal.

Integrace sociálních sítí

Sociální sítě poskytují fantastické možnosti, jak oslovit a spojit se s potenciálními zákazníky. Mnoho podnikatelů a firem, kteří využívají sociállní sítě ve svém byznysu, si Mautic jistě zamilují.
 
V případě, že vám nebudou stačit sociální sítě, ketré jsou již v základním nastavení, nezoufejte. Jakákoli sociální síť s API může být snadno a rychle do Mauticu integrována. 

Vstupní stránky a správa obsahu pro stažení

Automatický marketing využívá vstupní stránky pro získání  klíčových informací od návštěvníků.
 
Mautic umožňuje vytvářet úžasné a jedinečné vstupní stránky, které se snadno vloží do kteréhokoli webu. Vstupní stránky jsou důležité pro získání klíčových informací o navštěvníkovi, jeho identifikaci a také pro sledování jeho interakcí, stahování obsahu za e-mail atp.
 
Všechny tyto zdroje společně vytváří osobní profil návštěvníka, kterému pak můžete předkládat informace a nabídky vytvořené přímo pro něj, podle jeho osobního profilu.

Proč a jak používat Mautic?

Pojďme si ukázat, jak lze Mautic používat. Představte si, že na vaše webové stránky přijde nový návštěvník. Jediné, co o něm zatím víte, je jeho IP adresa a možná některá základní geografická data, nic víc. Návštěvník prochází stránky na vašem webu, až zavítá na stránku s formulářem a výzvou k nějaké akci.

Tento formulář obsahuje jen pár polí k vyplnění (např. jméno a e-mailovou adresu). Po vyplnění těchto informací již není anonymním návštěvníkem. Můžete s ním pracovat v rámci různých seznamů kontaktů nebo jej přidat do konkrétní kampaně. V rámci těchto kampaní, mu pak budou posílány e-maily, příspěvky na sociální sítě a to vše automaticky nebo podle interakcí, které návštěvník vykoná (nebo nevykoná).

Přemýšlejte o tom ve stylu "buď a nebo". Např. Buď uživatel otevře e-mail a následují tyto akce, nebo jej neotevře a následují tyto akce. Tyto kampaně mohou být plánovány na hodiny, dny, týdny, nebo dokonce i měsíce!

Už asi tušíte k čemu je to dobré. Z neznámého návštěvníka tak můžete postupnými kroky (které ale mohou probíhat zcela automaticky) snadno vytvořit vážného zájemce o vaši službu nebo produkt. A Mautic jde ještě dál.

Podle toho jaké akce zájemce vykonal a které cíle splnil, mohou mu být přiděleny body. Tyto body vám pak pomáhají jednoduše hodnotit jeho důležitost. Jakmile zájemce dosáhne určitý počet bodů, může být i automaticky přesunut do jiného seznamu nebo do vašeho CRM či jiného systému. Tak můžete mít automaticky připravený seznam potenciálních zákazníků, u kterých např. s jistotou víte, že jsou připraveni k osobnímu kontaktu.

Spusťte svou první kampaň

Vaše první kampaň je skvělou příležitostí, jak prozkoumat všechny možnosti aplikace, osvojit si její funkce a začít automatizaci vašeho marketingu. Pamatujte, že i automatizované kampaně jsou stále osobními kampaněmi.

Krok 1. Vytvořte kampaň

Prvním krokem při vytváření kampaně je, definovat si účel a cíl, který chcete dosáhnout. Může to být například představení nového produktu nebo třeba jen prostě zůstat v kontaktu díky týdennímu newsletteru.

Krok 2. Sbírejte kontakty a budujte databázi

Po té, co si zvolíte cíl kampaně a způsob jak jej dosáhnout, bude vaším dalším úkolem, vybudovat seznam potenciálních zákazníků, na které chcete zacílit touto kampaní.

Krok 3. Zvolte a naplánujte správné akce

Jednou z klíčových částí vaší kampaně je určit a vytvořit akce, které chcete, aby se udály v průběhu kampaně. Mezi takové akce mohou patřit např. zaslání e-mailu, odeslání příspěvku do sociálních sítí a nebo třeba ohodnocení návštěvníka body podle akcí a činů, které v rámci kampaně provedl či splnil.

Krok 4. Definujte cíle mezicíle kampaně

Mezicíle jsou splněné prvky kampaně, které následně spustí další akce s kontaktem. Může to být např. přesunutí kontaktu do nového seznamu, vytvoření dalšího follow-upu aj.

Srovnání s jinými systémy

  Mautic Marketo InfusionSoft HubSpot Pardot Eloqua
A / B testování    
Automatizovaný krokový marketing
E-mail marketing
Integrace CRM
Správa událostí    
Designer vstupních stránek & formulářů
Analýza kontaktů 
Správa kontaktů
Bodování kontaktů
Správa seznamů
Chytré formuláře pro sběr kontaktů  
Integrace sociálních sítí    
Monitorování aktivity na webu
Integrace CMS          
Více poskytovatelů e-mailových služeb          
Integrace eCommerce        
Vstupní stránky na vlastním hostingu          
Aplikace na vlastním serveru          
Cenové rozpětí 0 $ 895 - $ 3.295 / měsíc $199 - $ 379 / měsíc $ 200 - $ 2.400 / měsíc 1000 $ - $ 3.000 / měsíc $ 2.000 - $ 3.000  / měsíc
Poplatky za nastavení a školení  0 $ 0 $ 2,000 $ 500 - $ 2.000 $ 0 $ 2.500
Limitující faktory Žádné Počet kontaktů Počet kontaktů Počet kontaktů Počet kontaktů Počet kontaktů

VSTUPTE DO UŽIVATELSKÉHO KLUBU MAUTIC

NEČEKEJTE A PŘIDEJTE SE!

Sami vidíte, že Mautic toho umí opravdu hodně. To jsem ani nezmínil funkce jako A/B testování, tracking anonymních leadů na základě IP adresy a geolokace, jednoduché propojení (pomocí pluginů) s redakčními systémy jako je např. WordPress, Joomla, Drupal a mnoho jiného.

Jestli Vás Mautic alespoň trochu zaujal, přihlašte se do členské sekce a zjistěte o něm více! Těšíme se na Vás uvnitř. Členství v klubu Mautic je zdarma 🙂

V členské sekci momentálně naleznete:

  • Přeloženou dokumentaci k aplikaci

  • Často kladené otázky (FAQ)

  • Návody a instruktážní videa

  • Uživatelské fórum (připravuje se)